צה"ל שולט על כמה מנהרות של חמאס, בקרוב הם ייחשפו

    מוטי סבן No Comments on צה"ל שולט על כמה מנהרות של חמאס, בקרוב הם ייחשפו

    אל"מ קובי הלר, מפקד החטיבה הדרומית ברצועה פורש מתפקידו ומדבר על האירועים שארעו בגזזרתו. על פתיחת החקירה כנגד החיילים, הפצ"ר היה איתנו על הגדר ונתן הנחיות. צה"ל אוחז בכמה מנהרות של חמאס, בקרוב הם ייחשפו. במקרה של סכנה לתושבי היישובים, עדיף יהיה לפנות אותם

    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חי את עזה: השבוע נפרד אל"מ קובי הלר, מפקד החטיבה המרחבית הדרומית, מעוטף עזה. קובי פיקד על הגזרה בשנתיים האחרונות, הם היו המורכבות ועמוסות באירועי טרור. קובי הלר היה בחור ישיבה בגוש קטיף, וכעת הפך למפקד האמון על שלומם של אזרחי הישובים הסמוכים לגדר.

    במהלך הראיון הוא חשף, כי צה"ל אוחז בעוד כמה מנהרות של חמאס, המנהרות הללו ייחשפו בקרוב לציבור. על הסכנה הצפוייה בעת לחימה לתושבים הסמוכים לגדר "אם אנחנו נבין שיש כאן סכנת חיים מיותרת בשביל שנסיים פה פעולה צבאית או אחרת – עדיף שלא יהיו פה תושבים".

    המקרה האחרון שהיה לו כמפקד, הוא פתיחת חקירה כנגד שני חיילים שפתחו באש אל עבר מפגינים: אפק פיקח מקרוב ואישרר את הוראות הפתיחה באש בשטח. "אף אחד פה לא פועל מהבטן", הוא מגן, "יש פה פעולה מאוד מקצועית, מאוד אגרסיבית, מאוד מדויקת כשצריך. אף אחד לא מגביל אותנו".

    "בסוף, בשורה התחתונה, חופש הפעולה שלנו ושלי כמח"ט, הוא חופש פעולה מלא ומוחלט", טוען המח"ט היוצא בראיון לערוץ עשר.



    0 תגובות